O značkách

O značkách https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/140071/bmid_o-znackach-SHh-140071.jpeg 3 10 4

Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.... celý text

Literatura světová Literatura naučná Sociologie, společnost
Vydáno: , Argo , Dokořán
Originální název:

On Brand , 2003


více info...

Přidat komentář

jirijanovotny
08.10.2023 3 z 5

Neurazí, ani nijak zvlášť nenadchne.
Má to sice jen něco málo přes 200 stran, ale prokousat se tím dá v některých místech celkem zabrat.

hu_87
16.01.2021 3 z 5

Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou, pravděpodobně pohoříte.

Kniha vůbec nenaplnila má očekávání, spíš jsem čekala něco ve smyslu více psychologie, chování zákazníka apod., prostě to, co by se dalo celkem dobře "prodat" v rámci nějaké knížky o tak neobvyklém tématu.

Pro případné zájemce psychologie, potažmo ekonomie (obecněji řečeno - chování, vliv značek, psychologie, marketing...) kniha bude zklamáním.

Blíže ke stylu psaní a obsahu knížky: tady jde spíš o takovou rozvláčnou a ne příliš zajímavou historii různých, když to tak řeknu blbě, random značek a občas se v knížce vyskytne nějaký ten typ jakože "reprezentujte svoji značku - buďte zásadoví".
Nutno podotknout, že k nějaké té psychologii a ekonomii se autor dostává až na konci knihy, takže pro zájemce, které by zajímala spíše psychologická podstata knihy bude většina knihy tak nějak historická a výkladová.


dedliipf
03.06.2018

Jako vyprávění pro děcka (to nemyslím pejorativně, naopak) o reklamě supr, ale pro mě moc rozvláčné, obecné, a ne zas tak dobrý styl psaní, aby mě to bavilo i jen tak.

Lenka.Vílka
28.06.2014 5 z 5

Dalsi z edice...dalsi ktera nezklamala...

Autorovy další knížky

Wally Olins
anglická, 1930 - 2014
2009  68%O značkách
2016  50%Brand New - Nová podoba značek

Kniha O značkách je v

Přečtených16x
Čtenářské výzvě1x
Knihotéce7x
Chystám se číst11x
Chci si koupit4x