Newton: Gravitace v akci

Newton: Gravitace v akci https://www.databazeknih.cz/img/books/48_/480671/bmid_newton-CSG-480671.jpg 5 10 5

Komiksová biografie vykresluje Isaaca Newtonu od jeho dětství, kdy s touhou pochopit, jak co funguje, provedl mnoho experimentů a objevů, např. sestavil zrcadlový dalekohled. Tuto zvídavost pak rozvíjel na studiích v Cambridgi až k svým průlomovým teoriím v mechanice, optice, matematice i alchymii. Soubor komiksově zpracovaných biografií zaměřující se na známá jména ve světě vědy (Luis Pasteur, Isaac Newton, Marie Curie, Albert Einstein) líčí určitou etapu života každé osobnosti i s podrobnostmi o jejích vědeckých objevech a životní práci. Autor předkládá nejen základní informace každé z postav, ale dotkne se také konceptů jejího výzkumu, jako je např. teorie relativity či objev záření. Tyto jednoduché formy seznámení se slavnými osobnostmi vědy mohou děti dovést k dalšímu zájmu o vědce i vědu.... celý text

Literatura světová Komiksy Pro děti a mládež
Vydáno: , Bambook