Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107711/moderni-marketingova-107711.jpg 5 2 1

Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.... celý text

Přidat komentář

hu_87
11.02.2023 5 z 5

Pokud se marketingové komunikaci věnujete, tohle je učebnice, kterou byste si měli pořídit...

Autoři knihy

Hana Jahodová
česká, 1954
Jana Přikrylová
česká, 1951

Kniha Moderní marketingová komunikace je v

Přečtených3x
Knihotéce6x
Chystám se číst3x
Chci si koupit1x