Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/36_/363335/marketingovy-vyzkum-postupy-metody--jFl-363335.jpg 51
Žánr:
Literatura naučná, Psychologie a pedagogika, Učebnice a slovníky
Vydáno:, Grada
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (0)

Kniha Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy

Štítky

marketing

Autoři knihy

kolektiv autorů

Radek Tahal
česká

Kniha Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy je:

v Přečtených1x