Marketing služeb

Marketing služeb https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/231134/bmid_marketing-sluzeb-phU-231134.JPG 3 1 0

Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody marketingového výzkumu vhodné pro malé a střední podniky a s tím související marketingový mix i jeho funkce při podnikání ve službách. Zvláštní část je věnována některým specifickým službám, například ve veřejném sektoru a v oblasti financí. Kniha je doplněna konkrétními příklady z praxe českých podniků působících v sektoru služeb. Publikaci velmi ocení manažeři a podnikatelé v oblasti služeb.... celý text

Přidat komentář

Kniha Marketing služeb je v

Přečtených1x
Knihotéce1x
Chystám se číst1x
Chci si koupit1x