Marketing Management

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/41_/411641/marketing-management-vAj-411641.jpg 4.96
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
Orig. název:

Marketing management (1994)

více informací...
Nahrávám...

Komentáře (2)

Kniha Marketing Management

Přidat komentář
Manyna
06.02.2014

Vzhledem k tomu, že jsem studovala marketing a kniha nám byla doporučována, tak jsem se do ní po dlouhém přemlouvání (vzhledem k její délce) pustila. A musím říct, že až tady jsem skutečně pochopila správnou podstatu marketingu vůbec. Autor uvádí v každé kapitole krásné příklady na věcech, které jsou běžně kolem nás, což mi velice pomohlo.

Karin_w
29.08.2012

úžasná a jedinečná kniha pro každého, kdo se zajímá o marketing, jednu hvězdičku jsem strhla jen proto, že se jedná o toto vydání, kniha z roku 2004 už je opravdu dokonalá :-)


Štítky

marketing management

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931

Kevin Lane Keller
americká, 1956

Kniha Marketing Management je:

v Přečtených11x
v Knihotéce4x
v Chystám se číst6x
v Chci si koupit4x
v dalších seznamech1x