Jak komunikovat se zákazníkem

nehodnoceno
Jak komunikovat se zákazníkem https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/222354/mid_jak-komunikovat-se-zakaznikem-yX8-222354.png 0 0 0

Druhý díl učebnice informatiky a výpočetní techniky pro střední školy navazuje na díl první a svým obsahem pokrývá spíše teoretičtější a specializovanější témata. Obsahem druhého dílu jsou kapitoly týkající se samotného pojmového aparátu předmětu, krátké historie vývoje, nezbytného hardwarového a softwarového vybavení počítačů, jejich fungování a údržby, propojování v sítích. V neposlední řadě se druhý díl učebnice zabývá také právními aspekty práce s počítačem, ergonomií a také globálními vlivy počítačových technologií. Studenti po absolvování učiva obsaženého v obou dílech učebnice získají základní přehled a orientaci v oboru informačních technologií. Obě učebnice jsou svým zpracováním vhodné i pro samostudium a mohou po nich sáhnout i dospělí začínající uživatelé. Vzhledem k tomu, že se jedná o učebnice, je zde také patrná výrazná odlišnost vnitřní struktury od běžných manuálů. Oba díly učebnice obsahují množství praktických a vysvětlujících příkladů, závěrečná shrnutí učiva a příklady k procvičení. Poznámka k ISBN: Chybné ISBN 80-7226-292-9, správné ISBN je 80-7226-301-3. (zdroj: Databáze Národní knihovny ČR)... celý text

Přidat komentář

Štítky knihy

verbální (slovní) komunikace zákazníci

Autorovy další knížky

Miroslav Foret
česká, 1946
2011  40%Marketingová komunikace
2003  0%Marketing - základy a principy
2010  63%Marketing pro začátečníky
2000  0%Jak komunikovat se zákazníkem
2001  0%Marketing - základy a postupy

Kniha Jak komunikovat se zákazníkem je v

Knihotéce1x