Strategie modrého oceánu bazar
W. Chan Kim , Renee Mauborgne
Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry.... celý text
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005 , Management Press
Originální název:
Blue Ocean Strategy , 2005
více info...
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Kniha Strategie modrého oceánu je v
Právě čtených | 3x |
Přečtených | 5x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 6x |
Chystám se číst | 12x |
Chci si koupit | 8x |