Reklama na internetu

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/10_/100165/reklama-na-internetu-100165.jpg 31
Žánr
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno, Grada
více informací...
Nahrávám...

Autor a jeho další knihy

Petr Stuchlík
česká, 1977

Kniha Reklama na internetu je v

Přečtených1x
Knihotéce3x