Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch bazar

Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch https://www.databazeknih.cz/img/books/80_/80482/emocenomie-vliv-emoci-na-obchodni-uspech-80482.jpg 3 2 0

Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy.

Literatura naučná
Vydáno: , Fragment (ČR)
Originální název:

Emotionomics , 2009


více info...

Bazar (0)

Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.


Autorovy knížky

Dan Hill
britská, 1959
2010  50%Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch

Kniha Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch je v

Přečtených2x
Knihotéce2x
Chystám se číst1x