7 principů masového marketingu bazar
kniha od: Mark Earls
nehodnoceno

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. ... celý text
Žánr:
Vydáno: 2008 , Computer Press (CP Books)
Originální název:
více info...
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2008 , Computer Press (CP Books)
Originální název:
Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature , 2007
více info...
Bazar (1)

jako nová , Praha
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Ekonomie a obchod

Náhodná procházka po Wall Street
400 Kč

Silicon Valley: Tísnivé údolí
80 Kč

Báječná léta s Klausem
70 Kč

Cesta k vítězství
90 Kč