Systém hodnocení a sebehodnocení žáků
Jana Kratochvílová
Kniha je především určena pedagogickým odborníkům - učitelům, studentům a všem, jimž se při práci hodí náměty a příklady systému hodnocení a sebehodnocení žáků a systém komplexního pojetí rozvíjejícího hodnocení, který je výsledkem dlouhodobé výzkumné reflexe. Na přibližně 100 stranách s barevnými obrázky a dalších 40 stranách příloh najdou čtenáři náměty, kdy velký důraz je kladen zejména na sebehodnocení žáků a jejich osobnostní rozvoj, na vedení žáků k odpovědnosti za své vlastní učení. Hodnocení je popsáno v celé své komplexnosti: funkce, formy, jazyk hodnocení; hodnocení kompetencí všeobecných i specifických, které se opírá o kritéria hodnocení. Teoretická východiska jsou dokládána četnými příklady z praxe autorky, kterou získala mnohaletým působením na ZŠ v Ivančicích-Řeznovicích i pobytem v Evropské škole Brusel III.... celý text
5 | 1 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2009 | Teorie a praxe projektové výuky |
2011 | Systém hodnocení a sebehodnocení žáků |
2006 | Tvorba školního vzdělávacího programu krok za krokem - s ped. sborem |
Kniha Systém hodnocení a sebehodnocení žáků je v
Přečtených | 1x |
Knihotéce | 1x |