Reklama Triky, které vás dostanou
Ondřej Sedláček
Cílem autora je seznámit čtenáře s těmi stránkami reklamy, se kterými se běžný smrtelník běžně nesetká, a nabízí tak přitažlivý pohled do zákulisí oboru o kterém každý rád mluví a málokdo o něm něco doopravdy ví. Autor nemá za cíl vás nudit nebo podávat obšírná a hluboká odborná pojednání. V žádném případě se tedy nejedná o šedivá a suchá vysokoškolská skripta – i přes skutečnost, že autor se živil i jako pedagog na vyšší odborné škole zaměřené na reklamní tvorbu – je plná barevných inzerátů, příkladů, sloganů a vůbec příkladů z praxe.... celý text
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 1 | |
1 | 0 | |
odpad | 1 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2009 | Reklama Triky, které vás dostanou |
2009 | Předlistopadová jablka |
2008 | Povídky přirozené i nadpřirozené |
2021 | Román z minulého století - O pestrém a šedivém životě našich předků |
Kniha Reklama Triky, které vás dostanou je v
Přečtených | 3x |