Reklama
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Jak vytvořt tu správnou reklamu; jak využívat obrazy, slova, barvy; jak připravit účinnou reklmaní kampaň; jak vybrat vhodná média; jak zjistit, zda vaše reklama působí tak, jak chcete a na koho chcete; jak si v případě potřeby vybrat reklamní agenturu; které zákony a jak ovlivňují reklamu; nejdůležitější čísla a adresy reklamního trhu.... celý text
5 | 5 | |
4 | 1 | |
3 | 1 | |
2 | 1 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Kniha Reklama je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 11x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 5x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 1x |