Okouzlení
Guy Kawasaki
Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, důležitá rozhodnutí stočí vaším směrem. Pomůže vám překonat hluboce zažité zvyky ostatních lidí a odolat ne vždy správné "moudrosti davu". Jádro Kawasakiho dvanácti lekcí, obsažených v této knize, pochází z dob jeho práce v jedné z nejvíce okouzlujících společností vůbec, Apple, a zrovna tak z několika desítek let jeho zkušeností jakožto podnikatele a investora. Na světě je jen pár lidí, kteří by vám k okouzlování lidí mohli říci víc, než on.... celý text
Literatura naučná , Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2011 , Pragma
Originální název:
Enchantment
více info...
5 | 1 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2010 | Umění rozjezdu |
2011 | Okouzlení |
2011 | Realita podnikání |
1997 | Jak s úsměvem čelit konkurenci |
2017 | Umění sociálních médií |
Kniha Okouzlení je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 5x |
Knihotéce | 5x |
Chystám se číst | 8x |
Chci si koupit | 3x |