Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika
Lenka Krejčová , Václav Mertin
V publikaci naleznete odpovědi na otázky: • Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? • Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky? • Jak zmapovat vztahy ve třídě? • Jak poznat, že práci učitele dělám dobře? • Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona? • Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele? • Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží?... celý text
Literatura naučná , Psychologie a pedagogika , Vzdělávání
Vydáno: 2016 , Wolters Kluwer (ČR)
více info...
5 | 2 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Kniha Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika je v
Přečtených | 4x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 2x |
Chystám se číst | 4x |