Marketing od myšlenky k realizaci

Marketing od myšlenky k realizaci https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/292943/bmid_marketing-od-myslenky-k-realizaci-gBc-292943.jpg 5 1 0

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).... celý text

5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autoři knihy

Gustav Tomek
česká, 1935 - 2017
Věra Vávrová
česká, 1955

Kniha Marketing od myšlenky k realizaci je v

Přečtených1x
Knihotéce1x
dalších seznamech1x