Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch
Dan Hill
https://www.databazeknih.cz/img/books/80_/80482/emocenomie-vliv-emoci-na-obchodni-uspech-80482.jpg
3
2
0
Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy.
Žánr:
Vydáno: 2010 , Fragment (ČR)
Originální název:
více info...
Literatura naučná
Vydáno: 2010 , Fragment (ČR)
Originální název:
Emotionomics , 2009
více info...
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 1 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.