Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch

Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch https://www.databazeknih.cz/img/books/80_/80482/emocenomie-vliv-emoci-na-obchodni-uspech-80482.jpg 3 2 0

Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy.

Žánr:
Literatura naučná

Vydáno: , Fragment (ČR)
Originální název:

Emotionomics , 2009


více info...
5
0
4
1
3
0
2
0
1
1
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy knížky

Dan Hill
britská, 1959
2010  50%Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch

Kniha Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch je v

Přečtených2x
Knihotéce2x
Chystám se číst1x