Knihovna světového managementu

edice

9 knih, nakladatelství Management Press

Ogilvy o reklaměOgilvy o reklaměD. Ogilvy, 2007

KoupitKoupit eknihu

Vedení procesu změnyVedení procesu změnyJ. Kotter, 2008

KoupitKoupit eknihu

Budoucnost konkurenceBudoucnost konkurence14. v edici, V. Ramaswamy, 2005

KoupitKoupit eknihu

Strategie modrého oceánuStrategie modrého oceánu15. v edici, W. Chan Kim, 2012

KoupitKoupit eknihu

Konec marketingu jak jsme jej dosud znaliKonec marketingu jak jsme jej dosud znali16. v edici, S. Zyman, 2005

KoupitKoupit eknihu

Pátá disciplínaPátá disciplína20. v edici, P. Senge, 2009

KoupitKoupit eknihu

Budoucnost managementuBudoucnost managementu26. v edici, G. Hamel, 2008

KoupitKoupit eknihu

Vědomí naléhavosti změnyVědomí naléhavosti změny27. v edici, J. Kotter, 2009

KoupitKoupit eknihu

Malé velké věciMalé velké věci30. v edici, T. Peters, 2011

KoupitKoupit eknihu