Knihovna světového managementu

edice

9 knih, nakladatelství Management Press

Ogilvy o reklaměOgilvy o reklaměDavid Ogilvy, 2007



KoupitKoupit eknihu

Vedení procesu změnyVedení procesu změnyJohn P. Kotter, 2008



KoupitKoupit eknihu

Budoucnost konkurenceBudoucnost konkurence14. v edici, Venkatram Ramaswamy, 2005



KoupitKoupit eknihu


Strategie modrého oceánuStrategie modrého oceánu15. v edici, W. Chan Kim, 2012



KoupitKoupit eknihu

Konec marketingu jak jsme jej dosud znaliKonec marketingu jak jsme jej dosud znali16. v edici, Sergio Zyman, 2005



KoupitKoupit eknihu

Pátá disciplínaPátá disciplína20. v edici, Peter Senge, 2009



KoupitKoupit eknihu

Budoucnost managementuBudoucnost managementu26. v edici, Gary Hamel, 2008



KoupitKoupit eknihu

Vědomí naléhavosti změnyVědomí naléhavosti změny27. v edici, John P. Kotter, 2009



KoupitKoupit eknihu

Malé velké věciMalé velké věci30. v edici, Thomas J. Peters, 2011



KoupitKoupit eknihu