Technické potíže?


robert8303
robert8303 11.09.2019 v 08:36

Dobrý den. Mám problémy se zasláním kontaktních údajů na email v případě zapomenutí hesla, a není to poprvé. Abych vám teď mohl napsat, musel sem se přihlásit přes facebook. Můj profil se jmenuje Bob. Zašlete mi do emailové schránky peter.nikolasson@email.cz potřebné nástroje k přihlášení do mého účtu.
Bylo by super kdyby takové věci fungovaly automaticky, ne na vyžádání.

Marika Vanova
Marika Vanova 11.09.2019 v 13:27

Přihlašuji se pouze na mobilu, takže netuším.

Dan
Dan 11.09.2019 v 13:41

Problém byl na straně uživatele. Již vyřešeno.

reader.007
reader.007 17.09.2019 v 20:48

A zase ty citáty...

u některých chybí ikonka pro úpravu nebo vložení do oblíbených
https://www.databazeknih.cz/citaty/oscar-wilde-169?id=10

reader.007
reader.007 23.09.2019 v 10:31

Koukám že problém s citáty se tu vesele ignoruje, ale jedeme dál:

Změnu v bazaru, kdy se proaktivně sčítá cena poštovného s cenou knihy (protože asi nikdo neumí počítat zpaměti, nebo nemá v PC kalkulačku při ruce) hodnotím jednoznačně jako kravinu. Při jednom z posledních prodejů knihy jste tím krásně zmátli jednoho z mých kupujících, takže mi díky tomu poslal cifru vyšší než musel.
Opravdu vylepšení, jak se patří... Ale hlavně že se dějí změny...

elfos
elfos 24.09.2019 v 18:28

Reader, mně se všechny ty citáty zobrazují s ikonkou (ozubeným kolečkem) - jeví se mi v pořádku. Co si matně vzpomínám, bez možnosti "Vložit do oblíbených" kdysi byly ty citáty, které už čtenář vložené do oblíbených měl....


Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 03.10.2019 v 21:49

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 07.10.2019 v 17:40

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

Koka
Koka 07.10.2019 v 17:56

Za "vrchol" toho, co může někdo považovat za povídku, považuji já tento tragický případ:
https://www.databazeknih.cz/povidky-z-knihy/jak-rychle-a-snadno-psat-na-psacim-stroji-nebo-pocitaci-320095

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 07.10.2019 v 18:04

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

reader.007
reader.007 07.10.2019 v 18:57

Koka: vzhledem k tomu, že tu není žádná možnost pojmenovat části knihy jinak (kapitoly, eseje, články apod), vidím tyto "povídky" ještě celkem logicky. Alespoň je vidět, co je obsahem knihy.

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 17.10.2019 v 11:02

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

Skallarix
Skallarix 11.11.2019 v 18:10

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

namoki
namoki 27.11.2019 v 22:27

Prestala mi fungovat mobilni aplikace a nelze ji ani znovu preinstalovat. Zmizela z google play? Deje se neco?

vladimir3043
vladimir3043 28.11.2019 v 09:22

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

R.E.M.
R.E.M. 28.11.2019 v 09:37

vladimir3043 - bazaru se dělaly (dělají) změny a mohlo dojít k chybě. Nejlepší je napsat přímo administrátorovi - Danovi, odkaz je v zápatí "Napište nám".

namoki - co se děje s aplikací ví asi jen Dan.

Koka
Koka 28.11.2019 v 10:23

Jsem na tom stejně - od uživatelky, se kterou jsem obchodovala snad před 1/2 rokem (!) jsem včera najednou dostala hodnocení spolupráce (zvláštní, že zrovna v den přechodu na nové podmínky Bazaru se někdo jinak naprosto neaktivní rozhodně mi udělit hodnocení :=))
A navíc - když jí to chci "oplatit" , tak mi to hlásí, že nejdřív jí mohu hodnotit 7 dní po předchozím hodnocení. Ale po jakém předchozím, když jsem jí nikdy žádné nedala ( k čemu dávat prázdným, jednorázovým profilům hodnocení)?
Již při tom obchodování mi ten profil přišel divný (prázdný), ale to včerejší nenadálé hodnocení, na které ani nemohu reagovat, mě jen utvrzuje v názoru, že to mohl být pouze nějaký "testovací" obchod přes nějaký narafičený profil.
Takto si zkvalitňování podmínek Bazaru nepředstavuji. A že najednou od včerejška inzeráty podražily (- po 3 měsících musíte za prodloužení inzerátu znovu platit a po dalších 6 měsících zas) - mi přijde jenom a pouze jako generátor vyšších zisků.

Janadvorackova
Janadvorackova 02.12.2019 v 19:09

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 03.12.2019 v 09:00

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

reader.007
reader.007 06.12.2019 v 13:29

Změna, kdy není možné u jednoho uživatele uzavřít více obchodů najednou, se opravdu velmi nepovedla.
Já netrvám na tom, abych mohla vložit hodnocení za každou knihu zvlášť, jenže ukončit obchod jako uzavřený by jít mělo...

Janadvorackova
Janadvorackova 07.12.2019 v 12:14

Reader.007: V čem je ta změna? Nemůžu si jednomu člověku napsat o víc titulů a opačně? Musím vést obchody na každou knihu samostatně? Asi dvakrát si ode mě někdo bral třeba dvě knihy. Ukončovala jsem obchod u jedné a tu druhou prostě smazala. Nebo jde o jiný problém?

reader.007
reader.007 07.12.2019 v 18:28

Jana: v tom ta změna není. Jde o to, že teď jde ohodnotit prodej/nákup u každé koupené knihy zvlášť. Čili u jednoho prodejce už můžete dát více než jedno hodnocení. Budiž...
Jenže ten komentář k jednomu a tomu samému obch. partnerovi můžete vložit jen jednou za 7 dní. A to bohužel znamená taky to, že když u vás koupí více než 1 knihu a máte je v "rozdělaných", nemůžete ty ostatní obchody zrušit, protože odkliknout obchod jako ukončený prostě nestačí. Napíše to hlášku že další hodnocení můžete dát až za týden a kniha v "rozdělaných" zůstane.

Janadvorackova
Janadvorackova 07.12.2019 v 20:49

reader.007: Aha, děkuji.
Já bych tedy věci, které fungují, neměnila.
Ale třeba je v tom záměr, kterému nerozumím.

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 08.12.2019 v 13:23

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 08.12.2019 v 13:57

Uživatel svůj příspěvek odstranil.



Vložit příspěvek