Technické potíže?


intelektuálka
intelektuálka 05.01.2019 v 20:33

Děkuji Dane - zlobilo mě to, zkoušela jsem odstranit - ale nejsem odborník ...

Eldar80
Eldar80 06.01.2019 v 23:43

Dan: Od některých knih občas chodí duplicitní upozornění. Vždy se to týká knih, které mají víc vydání. Není to názvem? Třeba u knihy Stalker
https://www.databazeknih.cz/knihy/piknik-u-cesty-9950
mě vždy chodí 2 upozornění. Protože různá vydání knihy mají 2 názvy: Stalker a Piknik u cesty. Dneska mě opět přišly 3 upozornění tentokrát u knihy Sapiens
https://www.databazeknih.cz/knihy/sapiens-strucne-dejiny-lidstva-396155
Jenže by jich mělo být víc. Názvy se mění jednak použitím "-" nebo ":" a jednou je název ve slovenštině...

Majsha
Majsha 07.01.2019 v 23:47

Už v srpnu jsem s vámi řešila, že se část zpráv nezobrazujete. Od té doby se nic nezměnilo. Věnujete se různým "vylepšením", zobrazujete, jak rychle člověk reaguje. Ale jak mám reagovat, když se na zprávy nedostanu? Po tom, co jsem prošla všechny zprávy, bych tam měla mít ještě 10 nových zpráv, ale kde?? Já je prostě nevidím. A to se samozřejmě netýká jen nových zpráv.
A proč se stává, že u konverzace se nezobrazuje jen poslední zpráva, ale i předposlední? Tím se seznam zpráv neúměrně natahuje.

syskas
syskas 21.01.2019 v 14:26

Včera som asi pol hodinu prekladala z češtiny do slovenčiny a potom písala životopis tejto spisovateľky (je napísaný na jej knihe, ktorú práve čítam): https://www.databazeknih.cz/zivotopis/jeugenia-ginzburg-18281
Keď som to dala uložiť, tak mi vyhodilo nejakú chybu a to bol koniec. Nová verzia životopisu sa neuložila. Celá moja práca je v .... To je nejaký časový limit, do ktorého treba stihnúť uložiť zmeny? Ak áno, tak je to hlúposť. Nebudem si predsa nastavovať stopky a stresovať, aby som to stihla včas. A ak má byť moja práca zbytočná (ako včera večer) len preto, že som ju nestihla v nejakom termíne, tak to ten čas radšej venujem niečomu inému...

asam
asam 21.01.2019 v 16:01