Základy marketingu vydání
Miroslav Karlíček
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?... celý text
Vydání (2)
Základy marketingu
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-5869-5Základy marketingu
Autorovy další knížky
2013 | Základy marketingu |
2011 | Marketingová komunikace |
2018 | Základy marketingu |
2014 | Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení |
2023 | Jak na marketingovou komunikaci |
Kniha Základy marketingu je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 15x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 2x |
Knihotéce | 9x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 1x |