Strategie modrého oceánu
kniha od: W. Chan Kim & Renee Mauborgne
KoupitKoupit eknihu
Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry....celý text
https://www.databazeknih.cz/img/books/48_/480142/big_strategie-modreho-oceanu-FEX-480142.png 41Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005, Management Press
Originální název:
Blue Ocean Strategy, 2005
více info...
Vydání (3)
Česká 3

2015 · Management Press
978-80-7261-295-6
KoupitKoupit eknihu
2012 · Management Press
978-80-7261-128-7

Strategie modrého oceánu
2005 · Management Press
80-7261-128-3
Autoři knihy
Kniha Strategie modrého oceánu je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 4x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 5x |
Chystám se číst | 11x |
Chci si koupit | 8x |