Public relations
kniha od: Ladislav Kopecký
KoupitKoupit eknihu
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací....celý text
https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/426175/big_public-relations-RoR-426175.jpg 4.84Vydání (2)
Česká 2

2013 · ekniha · Grada
978-80-247-8594-3, 978-80-247-8595-0
KoupitKoupit eknihu
Public relations
2013 · Grada
978-80-247-4229-8
Autor a jeho další knihy
2013 | ![]() |
2002 | ![]() |
2010 | ![]() |
Kniha Public relations je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 4x |
Knihotéce | 1x |
Chystám se číst | 3x |
Chci si koupit | 1x |