Public relations

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/426175/big_public-relations-RoR-426175.jpg 4.84
Nahrávám...

Vydání (2)

Česká 2


Public relationsPublic relations

2013 · ekniha · Grada

978-80-247-8594-3, 978-80-247-8595-0

KoupitKoupit eknihu

Public relations
Public relations

2013 · Grada

978-80-247-4229-8