Psychologie médií vydání
David Giles
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.... celý text
Literatura naučná , Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2012 , Grada
Originální název:
Psychology of the Media
více info...
Vydání (1)
Psychologie médií
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-3921-2Kniha Psychologie médií je v
Přečtených | 24x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 6x |
Chystám se číst | 14x |
Chci si koupit | 5x |
dalších seznamech | 1x |