Jak psát reklamní text vydání
Ivan Crha , Zdeněk Křížek
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. Dozvíte se, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.... celý text
Vydání (5)
Jak psát reklamní text
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-7707-8 , 978-80-247-7708-5Jak psát reklamní text
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4061-4Jak psát reklamní text
2008, Grada
ISBN: 978-80-247-2452-2Jak psát reklamní text
2003,
ISBN: 80-247-0556-7Jak psát reklamní text
1998, Grada
ISBN: 80-7169-308-1