Recenze na knihu S tebou už nikdy A.Potter

blog

27.02.2014 v 11:43 / mája1970 (558 views)
Lucy potká v osmnácti Nata.Je to láska na první pohled.Oba se políbí v Benátkách na Gondole pod Mostem vzdechů.Setkají se s neznámým trhovcem,který jim dá každému půl mince a vypráví jim legendu,že nyní jsou k sobě připojeni navždy. Oba se ovšem spolu časem rozejdou a žijí každý svůj život.Nyní se setkávají po deseti letech.Zpočátku jim setkání připadá kouzelné a očarující,ale časem zjišťují,že oba dospěli a co bylo krásné v mládí se časem a poznáním rozplynulo. Opět se spolu rozejdou,ale bohužel ať chtějí nebo ne stále na sebe všude narážejí.Nemůžou se od sebe odpoutat.Je toto naplnění věštby?Nebo je to pouze náhoda?Snaží se aspoň spolu vycházet v dobrém.Ne vždy se jim to podaří.Naty se svěřuje kámošce a ta jí poradí ať se vrátí oba dva na místo činu a kletba se tím zruší. Mezi tím Naty zjišťuje že nemůže žít bez své ženy a Lucy konečně poznává svojí opravdovou lásku.Jenže oběma v nich brání právě jejich setkání nesetkání.Jedou tedy spolu na místo činu.A tam Lucy poznává co je opravdová láska a cit.A že veškerá kouzla a kledby může zlomit jen pravá a opravdová láska. Kniha je napsána s humorem o životním osudu dvou lidí.Je to oddechová četba o lásce,která zlomí všechna kouzla a věštby.A uvědomění si pravého citu a lásky.Abychom si uvědomili,že láska si nás nepotká sama a nezaklepe na dveře,ale my sami jí musíme jít naproti a pomoci jí. Někdy je v knize moc náhod najednou než by se asi skutečně přihodilo a je to takový sladký románek s dobrým koncem.Jak se říká konec dobrý vše dobré.Ale pro nás ženy je to pěkné a poutavé čtení.