Bod zlomu
Malcolm Gladwell
Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč v nějakém městě náhle klesne kriminalita? Jak se z nějakého výrobku nebo knihy stane módní hit? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové změny dívá optikou epidemií. Některé změny se šíří společností jako virus, pokud k tomu najdou vhodné prostředí a nositele. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie.... celý text
Literatura naučná , Ekonomie a obchod , Sociologie, společnost
Vydáno: 2007 , Dokořán
Originální název:
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference , 2000
více info...
5 | 67 | |
4 | 71 | |
3 | 20 | |
2 | 5 | |
1 | 1 | |
odpad | 1 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
sociologie marketing reklama a propagace sociologický výzkum
Autorovy další knížky
2007 | Bod zlomu |
2009 | Mimo řadu |
2015 | Mžik |
2014 | David a Goliáš |
2020 | Proč si nerozumíme |
Kniha Bod zlomu je v
Právě čtených | 7x |
Přečtených | 243x |
Čtenářské výzvě | 7x |
Doporučených | 19x |
Knihotéce | 93x |
Chystám se číst | 226x |
Chci si koupit | 60x |
dalších seznamech | 6x |